Podinspektor ds. finansowych
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE, W TYM NA KIEROWNICZE I SAMODZIELNE STANOWISKA URZEDNICZE
Nr 1/2020 z dnia 15.01.2020
Dyrektor Środowiskowego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brwinowie ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Środowiskowym Ośrodku Pomocy Społecznej w Brwinowie ul. Kościuszki 4a; 05-840 Brwinów.
1.Stanowisko pracy: podinspektor ds. finansowych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych
i szkodliwych warunków pracy. Dział Księgowości zlokalizowany jest w budynku przy
ul. Kościuszki 4a w Brwinowie. Budynek nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózku inwalidzkim. Stanowisko związane z pracą przy komputerze.
2. Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) Wymagania formalne, potwierdzone odpowiednimi dokumentami:
- obywatelstwo polskie;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia na kierunku: ekonomia;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe.
2) Wymagania merytoryczne oraz umiejętności i predyspozycje, które będą weryfikowane podczas postępowania rekrutacyjnego:
- dokładność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- dobra komunikacja interpersonalna,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- zdolności analityczne,
- biegła umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Płatnik)
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- znajomość podstawowych aktów prawnych: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o finansach publicznych; ustawy ordynacja podatkowa
- doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z finansami.
4. Zadania wykonywane na stanowisku:
- Sporządzanie przelewów w programie Internet Banking;
- Dokonywanie wypłat gotówkowych;
- Sporządzanie raportów kasowych;
- Ewidencjonowanie i wydawanie druków ścisłego zarachowania;
- Ewidencjonowanie wpłat za usługi opiekuńcze i specjalistyczne, zwrotów oraz innych wpłat;
- Odprowadzanie przyjętych sum do banku;
- Obsługa programu Płatnik w zakresie deklaracji podopiecznych, przygotowywanie i przekazywanie elektronicznie do ZUS;
- Sporządzanie umów zlecenie i umów o dzieło oraz prowadzenie rejestru tych umów.
- W ramach zastępstwa naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rodzicielskich i wypadkowych oraz sporządzania list płac wynagrodzenia osobowego, bezosobowego, prac społecznie użytecznych, naliczanie ryczałtu za paliwo pracownikom używającym samochodu własnego do celów służbowych.
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie ( do pobrania)
- curriculum vitae (życiorys),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie,
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie i oświadczenie o zdolności do czynności prawnych ( do pobrania );
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na w/w stanowisku;
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
Nie przedłożenie w/w dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
6.Zatrudnienie planowane
Od 1 marca 2020 r. w wymiarze 1 etat, umowa o pracę na czas określony do 3 miesięcy, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony.
7. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres: Środowiskowy Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kościuszki 4a, 05-840 Brwinów,
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora ds. finansowych ” do dnia 30 stycznia 2020 r. do godz. 16.00 (decyduje data faktycznego wpływu do ŚOPS).
8. Dodatkowe informacje:
- aplikacje, które wpłyną do ŚOPS w Brwinowie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Środowiskowym Ośrodku Pomocy Społecznej w Brwinowie i w Biuletynie Informacji Publicznej Ośrodka (www.sopsbrwinow.nowybip.pl)
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego, zostaną odesłane pocztą, bądź istnieje możliwość osobistego odbioru dokumentów w Ośrodku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)”
Brwinów, 15 stycznia 2020 r.
Dyrektor
Joanna Dzierzba